1 303 201 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Reklamera, eftersom det troligtvis är fraktbolaget som varit ovarsam brukar avsändande företag skicka en gratis returfrakt sedel, och sedan får de och fraktbolaget slåss om vem som står för frakterna.D dicliff skrev:
Nej, med reklamera menar jag att om det är mycket som runnit ut så kontaktar du säljaren och meddelar att försändelsen är trasig. Då brukar de skicka en ny istället för att du behöver skicka tillbaka. 🙂D dicliff skrev:
Precis! Och även om det inte runnit ut mycket kan bruten förpackning/ trasig kartong innebära att det kommit in fukt som klumpar mer så det är obrukbart...åter igen merkostnaden för en ny försändelse får avsändaren och fraktbolaget träta omE Elektra skrev:
Jag handlar "allt" från zooplus och så gjort i massa år, dom brukar inte vara omöjliga iaf. Har hänt några gånger att saker varit sönder och dom har skickat nytt typ samma dag, utan att jag behövt göra ett dugg(mer än kontakta dom).
Nu har Dogman svarat följande:D dicliff skrev:
"Hej!
Så klart ska det inte vara så, vi ser ju att något har hänt under transporten.
Vi har ordnat en återbetalning till dig.
Önskar dig en fin eftermiddag!
Med vänliga hälsningar/Best regards
Vännerna på Dogman Group
Phone: +46 42 44 22 200
Email: kundservice@dogman.se "
De har skickat en kreditnota på 2 ggr 139.50kr!😳
Nu känner jag nästan som om jag stulit kattsanden!🙄
Det är ju alldeles för mycket kompensation!😬
Hade varit helnöjd med hälften!😇
Visar väl bara att det är ett bra företag att ha att göra med. Och så blir du kanske en trogen kund där - alla vinner på detta ;-)D dicliff skrev: