1 302 996 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Härligt! En kollega har en sån. Vi pratade lite lätt om att dottern skulle komma förbi och få vara med katten. Så vi har väl tänkt att göra det.
Dock har vi tittat mot devon rex hållet. Så jag ska försöka hitta en uppfödare här i närheten. Vet du någon??
Dock har vi tittat mot devon rex hållet. Så jag ska försöka hitta en uppfödare här i närheten. Vet du någon??
Oavsett om du menar mig så ta med örngott och frottera in katten i, sen hem och sov på det.fgo skrev:
Mr. Rose har fått astma. Det kurerar vi med en inhallator kopplad till ett nosanpassat munstycke. Så långt, allt väl! Men det är förbaskat låst att behandla den motstridige spjuvern två gånger om dagen. Har ni någon erfarenhet i ämnet, såsom alternativa behandlingar som inte behöver tas så ofta?
Här är asmatikern i färd med att kolla differentialoljan på sin artfrände!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Tror han kollar om artfrändens kompressorladdning är bättre än hans egen.Staffan2000 skrev:
Mr. Rose har fått astma. Det kurerar vi med en inhallator kopplad till ett nosanpassat munstycke. Så långt, allt väl! Men det är förbaskat låst att behandla den motstridige spjuvern två gånger om dagen. Har ni någon erfarenhet i ämnet, såsom alternativa behandlingar som inte behöver tas så ofta?
[bild]
[bild]
Båda behöver alltså lite hjälp med andningen.Staffan2000 skrev:
[bild]
[bild]
Det finns kylkonserver.elpaco skrev:
Från: https://www.livsmedelsverket.se/glo...smedelsverket_20_forvaring_och_hallbarhet.pdf
Med det antar jag att du menar att hon har lite extra varmt när katten är med, eller?yonna skrev:
Katter har ju högre hudtemperatur än oss, så det vi tycker känns ljummet är kallt för dem.
En katt som inte vill badas är oftast dels rädd för ljudet från duschen/kranen, dels tycker den att det är kallt, så att fylla karet till hälften med riktigt varmt vatten är ofta effektivt. Då brukar de flesta katter reagera med förvåning istället för obehag.
Jag va och tittade på en liten Bengal idag, jag måste tyvärr tacka nej men dom är för söta. Denna är fem veckor nu.
Dom hade även en som va fem dagar bara.
Det är verkligen stor skillnad mot mina Maine conner, dessa väger ca 3kg när dom är vuxna mot mina 8-9.
Logga in
Skapa konto
Dom hade även en som va fem dagar bara.
Logga in
Skapa konto
Det är verkligen stor skillnad mot mina Maine conner, dessa väger ca 3kg när dom är vuxna mot mina 8-9.