1 302 638 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag får nog prata lite med Fajbjoj och se vad han anser. Så där är det redan insparade pängar. Men kanske man också då med hans spinnandet kan få en massagedusch med tanke på vibrationerna som då uppkommer.S Sona2012 skrev:
Tack och lov hoppar han från toalett upp på duschdörren och klättrar därifrån - så påstigningen är relativt lugn. Än så länge sitter bara Yoda (3,5-4 kg) på duschen men jag fasar inför att Zorro på 5kg ska lära sig tricket med...S Sona2012 skrev:
Ny sorts leksak jag köpte på Apotea av alla ställen. Jätterolig tills han drog i den (det är elastiskt snöre) så den sprätte tillbaka med full fart, han blev livrädd.
Men efter en stunds iakttagande har han börjat putta lite försiktigt på den igen.
Sån har vi också haft. Väldigt poppis i perioder.MariaiÖstergötland skrev:
...sen kom katterna på att de kunde dra i den så långt de kunde och sen släppa. Blev ett jäkla flygande
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
I köket har vi ett walk-in-skafferi, vilket katten älskar att smita in i så fort dörren öppnas. Han har blivit instängd x antal ggr, eftersom han alltid springer in ljudlöst bakom ryggen på en. Idag hittade han en kattong att provsitta i.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder