1 356 767 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Mina katter vill ha äckligt vatten, erbjuder man fint, nyupphällt och rent vatten så tittar de bara på mig med nedvärderande min. Dricka ur en stor balja som jag hade nässlor i hela sommaren och sen inte tömt så att det är ett fullständigt vedervärdigt vatten som luktar apa, fullt med flytande växtrester och har en färg som mer ser ut som flytgödsel däremot - det går finemang...Alfredo skrev:
Var tusan hittar Frasse den där lergropen han passerar innan han kommer hem?
Frasse! Du kan glömma det där med en kattlucka ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Frasse! Du kan glömma det där med en kattlucka ...
Redigerat:
Ställde en barnstol som utkikstorn framför fönstret (och fågelholken utanför med nyinflyttade gäster i) men utkikstornet funkar tydligen som viloplats också.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Tänk om man fick vara katt hos dig. Den lilla gynnaren har fått det så bra det går efter en första lite vinglig start. Riktigt go och fin, hade katter förr och saknar det lite när man kollar i denna tråden.MariaiÖstergötland skrev:
Idag var dagen D. Solen sken, den mesta snön hade smält bort. Barnen och föräldrarna var uttråkade. Det var dags. The great outdoors. Sele på och ut på altanen, och vidare ut på gräset. Något tveksam, men definitivt nyfiken. Sen ville han in igen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Koppelpromenader har varit till stor glädje för 75% av våra katterMariaiÖstergötland skrev: