1 356 774 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
JajemänFotografen skrev:
far satte in den ny 1983.
den var vit men han lackade om den innan..
Han hade köpt ett beställt kök i ekfaner som ingen hämtade ut..
Den är i väldigt bra skick fortfarande.
Jag var nyss iväg och hämtade 2 likadana..
Ursäkta lite OT.. Men det är Sunes favvo plats..
Fast ibland blir det roligt också. Jag fick ett märkligt mejl (som jag inte ska citera här) från en chef en gång som har varit källa till mycket glädje. Det var autofunktioner på vederbörandes telefon som fyllt i lite ord här och där. Vi använde det som varnande exempel länge.S Sona2012 skrev:
KoW har ju postat bilder på när hans katter går och käkar majs tillsammans med hönsen.
Vår frasse äter gärna majs om vi bjuder han på enstaka korn. Fyller vi i skålen, ungefär som att det är maten han ska få hållas med, så är det inte OK längre. Även gurkbitar äter Frasse på samma sätt.
Vår frasse äter gärna majs om vi bjuder han på enstaka korn. Fyller vi i skålen, ungefär som att det är maten han ska få hållas med, så är det inte OK längre. Även gurkbitar äter Frasse på samma sätt.
Vår tidigare gula ”generaldirektör” vid namn Lucifer hade en fäbless eller mera som -tänk utsvulten zombie, för gröna Oliver. När han fick känna doften så blev han som tokig och gjorde nästan allt för att slita sig loss ifall man höll honom.

Det låter lite som reaktionerna från Katten när det finns chiliplantor. Han är helt galen i att äta bladen. Fullkomligt manisk.Noramasen skrev:
Äntligen har solen letat sig in i stugan 
Och om någon undrar vad det är i den spygröna skålen så är det sjövatten. Kissarna älskar detta vatten och när det är is på sjön så är det bara för oss att hacka upp ett hål och ta in vatten, annars så vattenvägar de

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och om någon undrar vad det är i den spygröna skålen så är det sjövatten. Kissarna älskar detta vatten och när det är is på sjön så är det bara för oss att hacka upp ett hål och ta in vatten, annars så vattenvägar de
Nu vet jag ju inte vad du testat men många katter verkar föredra sitt vatten på annan plats än maten. Vi har exempelvis vattnet på toa och maten i köket. Det skulle alltså kunna vara placeringen och inte vattenkvaliteten som förklarar skillnaden i uppskattning.H husdrommaren skrev:
I lägenheten så är det vatten i badrummet, lådan i tvättrummet och maten i köket. I stugan så accepterade de ett bra tag med lådan på toaletten, maten på golvet vid köksbänken och vattnet på köksbordet. Dock är sjön den stora favoriten. Men för ett år sedan så började de vattenvägra vattnet på köksbordet. Nu är vi glada åt att sjövatten vid ytterdörren på byrån fungerar. För både är Maine Cooner, älskar att krafsa fram vattnet och dessutom 13 år gamla katter så de är inte jättelätta att ändra påAlfredo skrev:
Min Maine coon krafsa också alltid, men utanför skålen som tur varH husdrommaren skrev:I lägenheten så är det vatten i badrummet, lådan i tvättrummet och maten i köket. I stugan så accepterade de ett bra tag med lådan på toaletten, maten på golvet vid köksbänken och vattnet på köksbordet. Dock är sjön den stora favoriten. Men för ett år sedan så började de vattenvägra vattnet på köksbordet. Nu är vi glada åt att sjövatten vid ytterdörren på byrån fungerar. För både är Maine Cooner, älskar att krafsa fram vattnet och dessutom 13 år gamla katter så de är inte jättelätta att ändra på![]()
Kan inte uttala mig om fler än de fyra katter som vi haft, men två gjorde precis så, fångade upp både blötmat och torrfoder med tassen. Så helt ovanligt är det inte, men gulligt om än med lite (ibland) kladdigt resultat.Tokslut skrev: