1 302 843 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Vår Skrållan skriker efter mat mest hela tiden, vi har nu gjort så hennes skål står där hunden inte kommer åt. Då han matvägrar lite då kattungemat tydligen är mycket godare än hans egna, Skrållan äter dock gärna av bådas mat…FredrikR skrev:
Då får han ändå mat från Orijen(katten från Acana)
Är det någon som testat klösskydd till soffa? Ett sådant självhäftande, genomskinligt som man böjer runt soffkanten?
Den här bilden kommer från alltingkatt.se
Jag vill köpa en ny soffa men är inte så sugen på att Katten ska klösa på den.Katten har massor med klösmöbler och i början vara han nöjd med det men nu duger de inte lika bra, eller jo men de är ett komplement till soffan. På morgon tex när jag gör frukost måste han klösa på ett soffhörn. Han ligger på sidan och klöser så att han drar sig fram på parketten. Det är säkert väldigt härligt men lite tröttsamt. Jag har satt upp en klösbräda på väggen precis bakom och lyfter honom till den... Ja, ni förstår ju vem som vinner den kampen.
Vi har två soffor och det är den mindre jag vill byta ut, den stora klösta får nog hänga med ett tag till.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vill köpa en ny soffa men är inte så sugen på att Katten ska klösa på den.Katten har massor med klösmöbler och i början vara han nöjd med det men nu duger de inte lika bra, eller jo men de är ett komplement till soffan. På morgon tex när jag gör frukost måste han klösa på ett soffhörn. Han ligger på sidan och klöser så att han drar sig fram på parketten. Det är säkert väldigt härligt men lite tröttsamt. Jag har satt upp en klösbräda på väggen precis bakom och lyfter honom till den... Ja, ni förstår ju vem som vinner den kampen.
Vi har två soffor och det är den mindre jag vill byta ut, den stora klösta får nog hänga med ett tag till.
Var försiktig med det. Har hört att hundar får gärna äta kattmat men att katter får inte äta hundmat.richardtenggren skrev:
Minns dock inte exakt varför. bara att det påverkar deras hälsa negativt..