galento galento skrev:
Det här lilla busfröet är inte gammalt men man drunknar i ögonen .

[bild]
Sötchock!!! :love::heart:

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Fadai Fadai skrev:
[bild] [bild] Svårt att tro att de rusade runt trädgården som kattungar på amfetamin nyss. Eller har de tuggat i sig av vallmon???
Lika som bär! :love: Nästan iaf, kanske är den till höger något mörkare. :giggle: Sötchock! :heart:

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Igen! Inatt! Samma katt tog in ett byte till, denna gång en stor jäkla råtta. Iallafall var den redan död...

• Gilla
  • Wow
Hemmakatten och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Först sov hon ihopkrupet;
Vit katt som ligger utsträckt på rygg med randigt täcke, ser avslappnad och sömnig ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sen så sträckte hon ut;
Vit långhårig katt som ligger utsträckt på rygg på en randig sängklädsel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 17 till
  • Laddar…
Mausi softar efter en dag som temporär utekatt

Katt med mönstrad päls vilar på en randig stol i solskenet.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Paulina123 och 11 till
  • Laddar…
Katt sover under en turkos badhandduk på ett trägolv utomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Paulina123 och 11 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Först sov hon ihopkrupet;
[bild]
Sen så sträckte hon ut;
[bild]
Awww...mera sötchock!:love::heart:

FredrikR FredrikR skrev:
Förtida 11års kalas idag för yngsta sonen, katterna blev utan tårta på fikat men till kvällen öppnades det en burk tonfisk. :love:
[bild]
Awww... såååå söta!:love::heart::giggle:

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Awww... såååå söta!:love::heart::giggle:
Och hungriga.. :oops:;):heart:
Lite kul för tom. gammkatten börjar jama och skrika när det vankas godsaker, det gjorde han inte tidigare. :)

• Gilla
  • Älska
Karlia och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
FredrikR FredrikR skrev:
Lite kul för tom. gammkatten börjar jama och skrika när det vankas godsaker, det gjorde han inte tidigare. :)
Vår Skrållan skriker efter mat mest hela tiden, vi har nu gjort så hennes skål står där hunden inte kommer åt. Då han matvägrar lite då kattungemat tydligen är mycket godare än hans egna, Skrållan äter dock gärna av bådas mat… :p

Då får han ändå mat från Orijen(katten från Acana) :p

• Gilla
  • Älska
Hemmakatten och 3 till
  • Laddar…
Är det någon som testat klösskydd till soffa? Ett sådant självhäftande, genomskinligt som man böjer runt soffkanten?
Katt sträcker sig upp mot ett genomskinligt klösskydd på soffans hörn.
Skapa konto
Den här bilden kommer från alltingkatt.se

Jag vill köpa en ny soffa men är inte så sugen på att Katten ska klösa på den.Katten har massor med klösmöbler och i början vara han nöjd med det men nu duger de inte lika bra, eller jo men de är ett komplement till soffan. På morgon tex när jag gör frukost måste han klösa på ett soffhörn. Han ligger på sidan och klöser så att han drar sig fram på parketten. Det är säkert väldigt härligt men lite tröttsamt. Jag har satt upp en klösbräda på väggen precis bakom och lyfter honom till den... Ja, ni förstår ju vem som vinner den kampen.

Vi har två soffor och det är den mindre jag vill byta ut, den stora klösta får nog hänga med ett tag till.

Karlia
Jag har tittat på dem men inte provat. Min soffa var ju väldigt sönderklöst sedan jag bytte tyg till sammet har de inte klöst.

FredrikR FredrikR skrev:
De lär sig väl av varandra...:rofl:

• Älska
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Vår Skrållan skriker efter mat mest hela tiden, vi har nu gjort så hennes skål står där hunden inte kommer åt. Då han matvägrar lite då kattungemat tydligen är mycket godare än hans egna, Skrållan äter dock gärna av bådas mat… :p

Då får han ändå mat från Orijen(katten från Acana) :p
Var försiktig med det. Har hört att hundar får gärna äta kattmat men att katter får inte äta hundmat.
Minns dock inte exakt varför. bara att det påverkar deras hälsa negativt..:surprised:

Karlia Karlia skrev:
Jag har tittat på dem men inte provat. Min soffa var ju väldigt sönderklöst sedan jag bytte tyg till sammet har de inte klöst.
Jag är ju väldigt imponerad över att du bytt tyg på soffan. Det verkar väldigt svårt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.