Karlia
Har du köpt prenumeration också? Eller svenskt simkort?

J
Karlia Karlia skrev:
Har du köpt prenumeration också? Eller svenskt simkort?
Prenumeration - tror det var ett måste?

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Karlia
Katter är så olika. Svea har alltid varit försiktig, även när hon är ute. Lilla katten studsar fram som en liten galning.. När det regnar håller hon sig inne dock, kan slänga en anklagande blick för att jag förstört ute för henne.

• Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Karlia
J Jonobe skrev:
Prenumeration - tror det var ett måste?
Är väl lika bra att köra på det. Lilla katten är jag orolig för. Tack för länken!

J
Karlia Karlia skrev:
Katter är så olika. Svea har alltid varit försiktig, även när hon är ute. Lilla katten studsar fram som en liten galning.. När det regnar håller hon sig inne dock, kan slänga en anklagande blick för att jag förstört ute för henne.
Då håller jag tummarna för 15 år av regn :)

• Haha
  • Älska
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
J Jonobe skrev:
Här verkar någonting ha hänt senaste dagarna. Omvänd dygnsrytm, skrikande på nätterna och för första gången sen han kom till oss har han inte sovit i vår säng!!! Han har blivit tonåring över en helg. Jag tror vi får tillämpa utegångsförbud efter kl 20... risken är dock payback med nattligt skrik.
Hur gammal är han?

Karlia Karlia skrev:
Innätat är en bra idé om det går att genomföra.
Vi har nätat in hela trädgården i stan. Nu har vi kommit på hur vi kan hänga in en tredjedel av trädgården på landet också men det går inte att genomföra just nu pga kommande grävarbete så det får bli en mindre del nu i år. Provisoriskt (läs fult) inhägnad och så får Katten gå ut och in genom ett fönster. För senast vi var där var han inte nöjd och då blir det lite jobbigt för alla att sova.

• Älska
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Såklart Katten måste vara nöjd, annars är det ju ingen semester. Jag har för mig att ni förra året fick till någon akvarievariant så han kunde dricka? Katter är kul :D

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Såklart Katten måste vara nöjd, annars är det ju ingen semester. Jag har för mig att ni förra året fick till någon akvarievariant så han kunde dricka? Katter är kul :D
En del av mig är motståndare till en ful inhägnad eftersom det är "världens finaste hus" men en större del av mig inser att Katten behöver få gå ut.
Så bättre ful inhägnad och glad katt än ingen inhägnad och ledsen katt.

Innätningen vi har i stan är faktiskt ganska diskret och jag har en plan för en vacker inhägnad på landet också men det finns en möjlighet för det i år.

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
[bild]
Drygt en vecka kvar nu!
Förstår ni är i väntans tider, söt :love:

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
richardtenggren
FredrikR FredrikR skrev:
Förstår ni är i väntans tider, söt :love:
Ja, blir spännande! Både integreringen med 2-åringen och med hunden, men han har levt med katter förut :)

• Älska
  • Gilla
Jiji och 2 till
  • Laddar…
Karlia
Vi förväntar oss många bilder när kisse flyttat in hos er :love:

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
J
Jiji Jiji skrev:
Hur gammal är han?
Lite över ett år.

Kvälls-lockdown är nog en god idé. Var lite rastlös första timmen, jamade och vankade mot dörren. Men sen har han sovit i sängen som han ska! Alla har gått upp sedan länge och han sover än - är nog svårt att komma till ro om vi inte begränsar honom verkar det som.

Sovande katt kurad på en kudde vid soffkanten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Zilenser och 5 till
  • Laddar…
Karlia
Ungefär den känslan jag har med Signe - allt ute är så kul att hon inte kan begränsa sig, så jag får göra det åt henne.

• Gilla
Jonobe och 1 till
  • Laddar…
J Jonobe skrev:
Lite över ett år.

Kvälls-lockdown är nog en god idé. Var lite rastlös första timmen, jamade och vankade mot dörren. Men sen har han sovit i sängen som han ska! Alla har gått upp sedan länge och han sover än - är nog svårt att komma till ro om vi inte begränsar honom verkar det som.

[bild]
Det låter som en väldigt bra idé att han håller sig inne på kvällen. Han är ju ff inte helt vuxen och alla tonåringar och unga behöver ju lite ramar i livet. ;)

• Gilla
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.