Karlia
När man är sådär söt får man klaga på dålig service..

Dottern och jag pratade ett tag om att hon skulle få bo kvar hemma tills hon blir 30 så vi inte rubbar Sveas värld.. Tyvärr vore ju inte det realistiskt.

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Varit ute i snön, kom in dyngblöt, vilar upp mig samt torkar.
Gårdagen var hemsk, snöstorm hela eftermiddagen, kunde inte (ville inte) gå ut, var jätterastlös på kvällen. Tvingade mina människor att leka, för att kunna varva ned.

Lite bättre idag, fast blöt blev man. Husse glömde att fota när jag kom in, då såg jag tydligen ut som ett monster med taggig päls.
Grå katt vilar uppkrupen på grå matta efter att ha varit ute i snöstorm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
skydiver och 14 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
En av våra katter har fått en dålig vana att dyka upp i sovrummet vid framåt tre-tiden och beklaga sig högljutt på den dåliga servicen i huset. Samt påpeka att tapeterna i sovrummet borde bytas.

Efter nattens klagomål bestämde hon sig för att ta saken i egna händer (tassar) och forcerade den under natten stänga kattluckan, inklusive extra hinder framför. I morse när vi vaknade var katterna redan ute.:mad:

För en kvart sedan låg förövaren och laddade inför kommande natt:

[bild]

[bild] [bild]
Slängde ut henne, men då gick hon bara in i kontoret i ena uthuslängan och ligger nu där på varma datorn och planerar nattens hyss... :surprised:
Fyrpanelserie visar en katt som väcker sin sovande ägare vid 3:14 på morgonen för att det är dags för frukost.
Skapa konto
Illustrerad serieruta där en person öppnar kattmat och serverar den, medan katten avböjer maten.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Appendix och 8 till
  • Laddar…
Microkatten
Ja så är det! När man gör en ansats till att stiga upp för att få henne att sluta klaga så rusar hon genast med svansen i topp mot köket till. Om hon vill ha spabehandling, mat, eller gå ut vet jag inte. Eller bara få uppmärksamhet.

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
… Om hon vill ha spabehandling, mat, eller gå ut vet jag inte. Eller bara få uppmärksamhet.
Hon vill nog bara demonstrera sin makt över tjänstefolket.

• Gilla
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Microkatten
Hon kom nyss in i sovrummet och beklagade sig och påpekade att tapeterna behöver bytas.

Kattluckan är öppen och maten är serverad. Så antingen vill hon ha spabehandling eller så hunsar hon bara det stackars tjänstefolket... :thinking:

• Haha
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
J
Yoda fyller 1 år idag och planen var att väcka honom med skönsång och frukost på sängen. Istället var det han som väckte oss med morgonsång kl 06.... som varje morgon.

Nu har han ätit laxfrukost och är nöjd för stunden i alla fall.
En brunvit katt som slappar nöjt i en kartong.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 13 till
  • Laddar…
J Jonobe skrev:
Yoda fyller 1 år idag och planen var att väcka honom med skönsång och frukost på sängen. Istället var det han som väckte oss med morgonsång kl 06.... som varje morgon.

Nu har han ätit laxfrukost och är nöjd för stunden i alla fall.
[bild]
Grattis Yoda! :love:

• Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Långt hårig katt som ligger utsträckt på en mörkgrå kaklad golv.
Skapa konto

Morgongympa, hälsar Bärra! :love:

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Snigla och 11 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Morgongympa, hälsar Bärra! :love:
Heja Bärra! :love:

• Gilla
  • Älska
Karlia och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Ehm, jag tror Bärra lurar dig. Det där ser mer ut som om han sträcker på sig för att sedan somna om :D

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Karlia
Men åh, den magen :love:

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Ehm, jag tror Bärra lurar dig. Det där ser mer ut som om han sträcker på sig för att sedan somna om :D
Jag tror fortfarande han krumbuktar sig lite extra för en chans till nåt gott... :oops::crysmile:

• Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Nehej, Bärra luras aaaldrig. :love:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag tror fortfarande han krumbuktar sig lite extra för en chans till nåt gott... :oops::crysmile:
Inte då, det är yoga.

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.