1 356 780 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Haha, detta måste också vara en Bengalgrej, minns inte att min förra katt så energiskt jaga svansen
Hehe, påminner mig om en av mina tidigare katter, han jagade alltid svansen tills han fick tag i den, följt av en katts motsvarighet till "AJ SOM F-N!" när han till slut fick tag på den
Och det var inte bara en gång han gjorde det heller, det var mer eller mindre daglig rutin under hans yngre år.
Tror det även var han som försökta fånga svansen genom att springa/snurrare fortare och fortare, ända tills han tappade kontrollen och sprang in i väggen
Ibland undrar man vad som försigår i en katts skalle egentligen
Tror det även var han som försökta fånga svansen genom att springa/snurrare fortare och fortare, ända tills han tappade kontrollen och sprang in i väggen
Ibland undrar man vad som försigår i en katts skalle egentligen
Finns ett pulver som man strör på maten som ska motverka plack och tandsten.M monken90 skrev:
Här hemma föredrar de en sort som heter PlaqueOff.
Dyr, men det går bara åt ett halvt kryddmått per dag till en katt.
Har aldrig borstat tänderna på min hund eller katt, de är fina och vita ändå.
hehe jadå, vi borstar tänderna samt ger nått liknande (min sambo, så dåligt insatt) hon blir mest less när vi ska lägga oss o jag borstar tänderna för länge, sitter hon o skriker tills vi går o soverD dicliff skrev:
Igår spenderades stor del av eftermiddagen att tvätta rent altanen. Men jag hann också göra ett 3e hyllplan till katterna.
Med viss skepsis invigde lillebror det, strax därefter kom storebror ut och rusade raka vägen upp.
Idag ska det tillverkas glidskydd till spången upp, Bärra hade tydligen åkt kana ner
Med viss skepsis invigde lillebror det, strax därefter kom storebror ut och rusade raka vägen upp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag ska det tillverkas glidskydd till spången upp, Bärra hade tydligen åkt kana ner
Snyggt byggt! Jag har också tänk att bygg ett extra plan ute i våran kattgård så dom kommer upp en bitFredrikR skrev:
Igår spenderades stor del av eftermiddagen att tvätta rent altanen. Men jag hann också göra ett 3e hyllplan till katterna.
[bild] [bild]
[bild]
Idag ska det tillverkas glidskydd till spången upp, Bärra hade tydligen åkt kana ner![]()
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg