1 356 734 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 281 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 281 inlägg
Jaha, där kom den tydligen!
Det är första och tredje mötet. Hunden är mer intresserad av kattens leksaker än av katten själv. Min högsta önskan är att de ska bli så bra kompisar att de kan sova i samma korg. Men ännu efter två år, inget sånt i sikte. Det går hyfsat inomhus men ute SKA det bara jagas katt (som tur är kan han gömma sig i ladan). Dramatik på landet...
Redigerat:
Jag önskar att jag visste. Vi har haft andra kisse i 16 månader nu, Svea har accepterat såpass att de kan sova i samma soffa - om de har 1.5 meter emellan sig. Väs och fräs när den lilla kommer för nära. Den lilla är för det mesta jätteduktig, blinkar, visar magen, gör sig liten. Men ibland kan hon inte motstå lusten att springa efter eller ligga i bakhåll..
De har ju så mycket gemensamt, önskar så att de kunde bli kompisar och att den stora inte bara accepterar..
Sveas reaktion första dagen när Signe äter från hennes matskål.. Det kanske inte är så tydligt men jag ser hur hon inte kan tro sina ögon!
De har ju så mycket gemensamt, önskar så att de kunde bli kompisar och att den stora inte bara accepterar..
Sveas reaktion första dagen när Signe äter från hennes matskål.. Det kanske inte är så tydligt men jag ser hur hon inte kan tro sina ögon!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter en hård (nåja) arbetsvecka slår arbetsledaren loss i utelivet med systern sin, med mycket och god mat...Microkatten skrev:
Logga in
Skapa konto
...för att sedan bli helt utslagen redan tidigt lördag kväll...
Logga in
Skapa konto
Hoppas huvudvärken är borta tills nya arbetsveckan börjar tidigt måndag morgon!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 837 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 837 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 281 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 670 inlägg
Så härligt att vakna i en bajsig säng, eller hur? Sicken bebis! Hade själv en kattunge som tyckte det var en bra idé att väcka mig (aldrig maken), genom att sätta sig på täcket och kissa. Visst vaknade man...AndersMalmgren skrev: