1 356 774 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vår grannes katt ända till han var 22 år och gick bort, kunde öppna ytterdörren, det var en tung ekdörr. Både på insidan och utsidan. Mycket smart, hoppade upp och tryckte ned handtaget och svingade sig utåt eller innåt beroende på vilken sida han var på. På slutet var han nästan blind och döv, men fixade ändå ytterdörren.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 574 inlägg
Vet inte hur era katter är på stavning och grammatik, men mina är rent usla. När de skriver blir det nåt i stil med kljaölgjahtgoh.
Så gör en av våra katter också!Karlia skrev:
Hon råkar inte vara till salu?Carro_D skrev:
Vi har sovrumsfönster och vardagsrumsbalkongdörr ut mot samma balkong. Ibland kyler vi ner sovrummet genom att öppna sovrumsfönstret mot balkongen med stängd sovrumsdörr. Ibland vill vi även vädra i vardagsrummet och öppnar balkongdörren.
Då har vi en katt som i princip omedelbart går ut på balkongen, hoppar in i sovrummet genom fönstret, tröttnar på att vara "instängd" ensam i sovrummet efter typ två sekunder och brutalt, desperat och högljutt krafsar på den stängda sovrumsdörren från insidan för att vi ska släppa ut honom från det hemska fängelse han hamnat i...
Lilla katten, Signe, sitter också snällt och väntar. Svea har skrikit på balkongräcket för att få komma in, när dottern är hemma står den alltid öppen. Självklart kan hon gå in via kattluckan men ibland föredrar hon när jag öppnar dörrar åt henne 
Det funkar ju, ni kommer. Alltså är han smart!Alfredo skrev:
Hon råkar inte vara till salu?
Vi har sovrumsfönster och vardagsrumsbalkongdörr ut mot samma balkong. Ibland kyler vi ner sovrummet genom att öppna sovrumsfönstret mot balkongen med stängd sovrumsdörr. Ibland vill vi även vädra i vardagsrummet och öppnar balkongdörren.
Då har vi en katt som i princip omedelbart går ut på balkongen, hoppar in i sovrummet genom fönstret, tröttnar på att vara "instängd" ensam i sovrummet efter typ två sekunder och brutalt, desperat och högljutt krafsar på den stängda sovrumsdörren från insidan för att vi ska släppa ut honom från det hemska fängelse han hamnat i...Jag vet inte om han är korkade eller bara njuter av att köra med oss.
![]()