1 372 247 läst ·
15 537 svar
1372k läst
15,5k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Maui chillaxade när jag kom från jobbet.
Strax efter detta kom han i sovrummet och hoppade upp i sängen, inte via pallen som han gjort en längre utan skuttade som en frisk katt. Det känns verkligen som det går åt rätt håll.
Går sakteliga upp i vikt, torrfodret vägs varje morgon för att ha koll på hur mycket han äter. Blötmat är sådär intressant, nötkött och köttfärs samt tonfisk är populärt. 😻
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Strax efter detta kom han i sovrummet och hoppade upp i sängen, inte via pallen som han gjort en längre utan skuttade som en frisk katt. Det känns verkligen som det går åt rätt håll.
Går sakteliga upp i vikt, torrfodret vägs varje morgon för att ha koll på hur mycket han äter. Blötmat är sådär intressant, nötkött och köttfärs samt tonfisk är populärt. 😻
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 582 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 582 inlägg
Igår råkade jag säga till Nisse att han var duktig som åt upp sorken .. inne på min matta vid datorn .. vad jag eg menade var att han var duktig som inte kom in med en levande sprattlade mus/sork och lekte med den (jag har sagt åt honom att man inte leker med maten.. ska han mörda nått så ska det göras snabbt och direkt! Den delen har han fattat)
MEN.. nu när jag sagt att han var duktig för att han tog in en sork och åt på mattan...
Ja då tyckte han bestämt att han ville matte skulle tycka han var duktig idag med - så vi gjorde om det hela igen idag 😳 och när han ätit upp den.. satte han sig och tittade stint på mig.. tills jag kom och gav han en klapp och sa att han var duktig!
Haha.. jaja.. jag får väl kanske stänga ytterdörren framöver...
MEN.. nu när jag sagt att han var duktig för att han tog in en sork och åt på mattan...
Ja då tyckte han bestämt att han ville matte skulle tycka han var duktig idag med - så vi gjorde om det hela igen idag 😳 och när han ätit upp den.. satte han sig och tittade stint på mig.. tills jag kom och gav han en klapp och sa att han var duktig!
Haha.. jaja.. jag får väl kanske stänga ytterdörren framöver...