1 360 930 läst ·
15 340 svar
1361k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag ska helt ärligt bara nämna att hon ser såå purken ut i mina ögon😂😍 Men att bli av med dessa tovor är en befrielse och vi har också kommit till mjaufrisören med våra, och de får definitivt en annan rörlighet efteråt när inte tovorna nyper dom, så det är uppskattat.Marlen Eskilsson skrev:
Det gör hon verkligen! Hon är en helt ny katt, på toppenhumör. Jag tror att de där hårknutorna hon hade gjorde ont och att det var en stor lättnad för henne.
Laban var rolig, för han kände inte igen henne när hon kom hem. Först gömde han sig bakom en dörr och kikade fram på henne. Sedan gick han fram och luktade på henne (ni kan säkert gissa var), då blev han lugn och insåg att det bara var gamla Doris.
Kommer på att ”Fajbjoj” var hos frisören också, och vid hemkomsten så mötte ”Pärla” upp och först då såg jag att katter kan ändra ansiktsuttryck. Hon såg ut som en sur citron och full med vämjelse😂. Och detta höll i sig flera dagar med avståndstagande mot honom.
Ju mer man är med dessa godingar desto mer upptäcker man att de verkligen är individer in i kropp och själ😻
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 623 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 623 inlägg
I morse vid 8-9 tiden var vi ute en sväng.
I eftermiddags tittade Diablo på den största V8 han hittills sett, 7,2 liter.
Kunde inte hålla mig utan han fick lite mekarkläder med hjälp utav Gemini.
I eftermiddags tittade Diablo på den största V8 han hittills sett, 7,2 liter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kunde inte hålla mig utan han fick lite mekarkläder med hjälp utav Gemini.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 494 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 494 inlägg
Min gamla katta, som jag var tvungen att ta bort förra året pga ålder, satt på åkern utanför hustomten och fångade vattensorkar hon med. Sen envisades hon med att bära hem dem och äta upp dem på gräsmattan. Dessvärre åt hon inte upp hela utan lämnade det mesta till hundens stora lycka. Matte var inte riktigt lika nöjd. 🙄Alfredo skrev:
Vår äter upp huvudet och lämnar resterna inne. Mys.Dalbotant skrev:
Min gamla katta, som jag var tvungen att ta bort förra året pga ålder, satt på åkern utanför hustomten och fångade vattensorkar hon med. Sen envisades hon med att bära hem dem och äta upp dem på gräsmattan. Dessvärre åt hon inte upp hela utan lämnade det mesta till hundens stora lycka. Matte var inte riktigt lika nöjd. 🙄
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 494 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 494 inlägg
Igår kom Hampus med två möss inom ett par timmar.. Som tur så stod han nån meter från dörren så jag hann att stänga
Brukar era katter bita av svansen på mössen? Det verkar vara det första Hamp gör efter att musen är död. Ingen mus har haft hela svansen kvar när han kommer med dom 🤷♂️
Brukar era katter bita av svansen på mössen? Det verkar vara det första Hamp gör efter att musen är död. Ingen mus har haft hela svansen kvar när han kommer med dom 🤷♂️