Känns för mig dumt att strejka.
Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.
Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.
Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.
Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.
+ 1Rkarlsson skrev:Känns för mig dumt att strejka.
Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.
Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.
Klicka här för att svara