3 201 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Aldrig mer Dooria; attityd och produktkvalité i botten!
Ytterdörrar från 2007 för 25.000 st som delamineras med fukt, vilket skit. Kan lägga detta till innerdörrskarmar som gulnar. Deras attityd lämnar så mycket över att önska men så är det kanske när man bara ser pengar och inte tar något ansvar.
Tack gode gud för att det finns andra aktörer i branschen som har något att vara stolta för. Dooria vill tjäna pengar och bryr sig inte det minsta om att kunden inte kommer tillbaka.
Tack gode gud för att det finns andra aktörer i branschen som har något att vara stolta för. Dooria vill tjäna pengar och bryr sig inte det minsta om att kunden inte kommer tillbaka.
Medlem
· Västra götalands län
· 348 inlägg
Finns de bild?
När du va i kontakt med levernatören, vad gav de för svar?
Vad lämnar de för garantier?
När du va i kontakt med levernatören, vad gav de för svar?
Vad lämnar de för garantier?
Jag köpte nya innerdörrar till hela huset nyligen. Jag var då inne på Dooria Addera men blev mer eller mindre övertalad av säljaren (Woody) att välja Swedoor Uniqe Nice istället. Detta enbart på grund av att de hade så dåliga erfarenheter av Doorias inställningar vid reklamationer. Prismässigt och utseendemässigt var det i princip ingen skillnad. Det blev Swedoor och jag är än så länge mycket nöjd!
Hej,
Jag upptäckte nyss att den ena av mina ytterdörrar - en Addera Plus 40 G1 med glasruta - som levererades i februari förra året också har delaminerats i de nedre hörnen i glasrutan. Nu har jag ännu inte hunnit kontakta Dooria, men det ni berättar låter oroväckande. Har ni några tips hur man bör hantera dem?
Jag upptäckte nyss att den ena av mina ytterdörrar - en Addera Plus 40 G1 med glasruta - som levererades i februari förra året också har delaminerats i de nedre hörnen i glasrutan. Nu har jag ännu inte hunnit kontakta Dooria, men det ni berättar låter oroväckande. Har ni några tips hur man bör hantera dem?
Klicka här för att svara