Jag har spanat in Liljeholmen från Mjöbäcksvillan länge nu och varit i kontakt med tillverkaren.
Huset är aldrig byggt.... ???
Självklart måste någon vara den första som bygger ,men men...
Finns det någon som har någon erfarenhet av detta?

Hej Lajka!

Jag såg ditt inlägg och vill bara meddela att vi levererade ett Liljeholmen till Stockholm den 8:e sept!

Så du är inte först! ;)

Jag hoppas oron för att bygga en ny Mjöbäcks Villanmodell skall lägga sig för Liljeholmen är ett riktigt härligt hus.

Med Bästa Hälsningar

Mattias Larsson
MjöbäcksVillan

Modellen ser väldigt trevlig ut. Jag skulle själv tycka att det är en fördel att inte andra har valt just denna modell. Då skulle jag vara "nästan" ensam i att ha det ;D

Vi är ensamma i att ha en Mjöbäcksvillan modell, vi ritade själva den och de byggde huset enl vår specifikation, är jätte nöjda i hur Mjöbäcksvillan har byggt delarna och klarat galant alla leveranser.

Vi är en av de jätte nöja kunder till Mjöbäcksvillan ;D ;D

Så det är byggt! ;D
Jag som VERKLIGEN vill ha riktiga bilder på huset...tycker det är svårt att bilda sig en uppfattning om atmosfären i huset bara genom att kolla på ritningar.

Jag hoppas att det är som jag tänkt mej ,för då blir det Liljeholmen jag spenderar resten av mitt liv i (förhoppningsvis) Huset har ju banne mej allt man kan önska sig! :o

Så snälla Mattias Larsson, Går det att få bilder på det byggda huset? Eller kanske rent av en visning?? :-*

Härligt med positiva människor! :)

Jag lovar att forska i ärendet!

Är ute och åker denna veckan så det kan dock dröja några dagar... men den som väntar på något gott... ;)

Mattias Larsson
MjöbäcksVillan

Var och tittade på huset på hemsidan, verkar vara ett fint hus. I vilken prisklass ligger detta hus?

jag hade en prislista liggande dock 1 år gammal men på den så kostar de verkligen härliga huset 2150000 kr!

nyckelfärdigt antar jag.
vi har tänkt bygga mycket själva ,men dyrt,det blir det ju ändå ;)
Jag kan bara inte släppa huset ur tankarna! det är det värsta! det finns liksom inga alternativ ,ska vi bygga så blir det liljeholmen ,hoppas bara på riktiga bilder och visning...

Hej igen Lajka!

Jag har nu talat med snickaren som uppfört Liljeholmen i Stockholm! Han har filmat en hel del och kommer skicka mig en cd (med filmen) i mitten av nästa vecka.

Jag hoppas detta blir tillfredställande och att du snart kan bilda dig en uppfattning om hur huset blir i verkligheten!

Jag hör av mig när jag fått grejorna på posten!
(Givetvis sänder jag en kopia till dig så det vore fint om du kunde maila mig din adress!)

Med vänliga hälsningar

Mattias Larsson (mattias.larsson@mjobacksvillan.se)
MjöbäcksVillan

Ja vad säger man?
Tack å tack! 8)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.