Hej,

ska beställa tre stycken kompletta flaggfönster som ersättning i ett sekelskiftes hus. De gamla fönsterna är dessvärre helt slut, dock tänkte jag flytta över glasen som är original. Har tittat runt lite på mindre snickerier.

Funderade på att beställa via Ålberga Snickeri, tänkte höra om nån anlitat dem för fönster/dörr och vilka erfarenheter ni har av dem.
 
Hej! Är nog sent ute ser jag men passar ändå på att rekommendera Ålberga.
Vi har en pardörr (ytterdörr) samt ett antal fönster som de tillverkat.Väldigt vackra och bra finish. Trevliga att ha och göra med är dom också. Bilder finns i denna tråd.
 
Jo, lite sen var du men det gör inget. ;-)

Jag köpte fönster från dem och jag är väldigt nöjd, bra service och fina fönster. Bara att rekommendera. Blir nog en omgång till därifrån senare.

Väldigt fin dörr du har förresten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.