Hej,
ska beställa tre stycken kompletta flaggfönster som ersättning i ett sekelskiftes hus. De gamla fönsterna är dessvärre helt slut, dock tänkte jag flytta över glasen som är original. Har tittat runt lite på mindre snickerier.
Funderade på att beställa via Ålberga Snickeri, tänkte höra om nån anlitat dem för fönster/dörr och vilka erfarenheter ni har av dem.