Hej alla,

Jag är intresserad av att ta en distansutbildning för att få den allmänna behörigheten inom el. Jag undrar om någon här har erfarenhet av olika distansutbildningar och kan rekommendera samt berätta lite om vad som var bra samt dåligt. Tack på förhand för alla svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.