Hej alla,
Jag är intresserad av att ta en distansutbildning för att få den allmänna behörigheten inom el. Jag undrar om någon här har erfarenhet av olika distansutbildningar och kan rekommendera samt berätta lite om vad som var bra samt dåligt. Tack på förhand för alla svar!