Plasttappen går ofta av om spaken tvingas med våld eller får en smäll t ex av en tappad kastrull eller liknande.
Det går att byta insatsen. Tror inte du hittar någon blandare idag som håller mer än 18 år.
Skulle väl hålla mig till de kända fabrikaten, FMM, Mora, Gustavsberg, Oras m fl.
Det går att byta insatsen. Tror inte du hittar någon blandare idag som håller mer än 18 år.
Skulle väl hålla mig till de kända fabrikaten, FMM, Mora, Gustavsberg, Oras m fl.
Jo jag såg det men blandaren är glapp överallt så det är dags för nå nytt.
Fegade ur och köpte en likadan. Den nya verkar faktiskt bättre (tyngre i alla fall).
Nu funderar jag om softpex kräver nån speciell klämring aldrig jobbat med det
Fegade ur och köpte en likadan. Den nya verkar faktiskt bättre (tyngre i alla fall).
Nu funderar jag om softpex kräver nån speciell klämring aldrig jobbat med det
Klicka här för att svara
