Är det någon som har erfarenhet av 'ventilation och värme sytem' som heter AirStar???
 
Ja.
Det funkar, har en i en tvättstuga som tidigare alltid var fuktig. Nu är den torr utan att det kostar multum som med en avfuktare.
 
...vi tänker installera den i gillestugan direkt på väggen och borra bara en rund ventilations rör i betong väggen. Sedan kan vi bigga någon sorts hylla runt den. Själva betong väggen är nästan en halv meter tjok och det är svårt att hytta någon som skall borra i den. Vad tror du skall det fungera...undrar om den låter när den är på...
 
det som låter är luften som passerar (inte mycket ljud), mekaniken är väldigt tyst. Bygg inte in den, den behöver 'andas' uppåt och nedåt. Fungerar att göra som du skriver.

 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.