Jag läste ett tidigare inlägg om värme/ventilations-systemet Airstar och undrar om det finns någon som installerat en sådan anäggning i sitt hus och kan berätta hur det fungerar.

/Patrick

 
Hej!

Jag har ingen Airstar själv men var tidigare intresserad av lösningen som jag tyckte var smart. Tittade dock på apparaten på villa/hem mässan i Göteborg och det såg väldigt hemmasnickrat ut, dessutom låg det nån vanlig wellpapp i lådan som han förklarade användes för att reglera luftfuktigheten. Det kanske är en erkänd metod men för mig lät det ganska oseriöst. Det var iaf tillräckligt för att jag skulle bestämma mig för nåt annat. Såg dessutom en liknande lösning på en tråd här ovan i ämnet Ventilation, kolla in den!

Mvh Andreas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.