2 045 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Åhh är sååå glad!! (Trivslehus info)
Igår var vi och träffade en säljare på Trivselhus. Det är 3;dje gången vi träffar henne och nu har vi fått en mer exakt uppgift på vad grunden kommer kosta *intressant*
Iallafall! Trivselhus har ritat om Solvik 618 åt oss och jag har väl varit lite tveksam till vissa saker på ritningen. Så igår, när vi var där, då hade de tagit fram något nytt! Nämligen "Villa Solvik 618 de Luxe". Säljaren hade därför ett helt dokument med olika planlösningar på just Solvik 618. Tydligen säljer de väldigt många 618 och har däför bestämt sig för att göra en kampanj på just detta huset.
Så.. OM.. vi bestämmer oss för att bygga en variant av Solvik 618 så ingår nu i kampanjen:
Centraldammsugare
Hushållsmaskiner i rostfritt från Bosch Exklusiv-paket
Öppen Ek-trappa
Fönsterbänkar i ek
Arbetsbänkar i kök i ek
Invändig takhöjd på 2,60 m bottenvåningen
Isolerade innerväggar
2-stavig ekparkett, Verona
Allt detta för 0:- extra!! Många av tillvalen är tillval vi skulle ha gjort och nu blir helt plötsligt Trivselhus lite mer konkuranskraftiga i våra ögon
!
Jag vet inte om det är någon tidigare som informerat om detta, men det kan ju vara intressant för andra som kanske tittar på just Solvik 618.
Iallafall! Trivselhus har ritat om Solvik 618 åt oss och jag har väl varit lite tveksam till vissa saker på ritningen. Så igår, när vi var där, då hade de tagit fram något nytt! Nämligen "Villa Solvik 618 de Luxe". Säljaren hade därför ett helt dokument med olika planlösningar på just Solvik 618. Tydligen säljer de väldigt många 618 och har däför bestämt sig för att göra en kampanj på just detta huset.
Så.. OM.. vi bestämmer oss för att bygga en variant av Solvik 618 så ingår nu i kampanjen:
Centraldammsugare
Hushållsmaskiner i rostfritt från Bosch Exklusiv-paket
Öppen Ek-trappa
Fönsterbänkar i ek
Arbetsbänkar i kök i ek
Invändig takhöjd på 2,60 m bottenvåningen
Isolerade innerväggar
2-stavig ekparkett, Verona
Allt detta för 0:- extra!! Många av tillvalen är tillval vi skulle ha gjort och nu blir helt plötsligt Trivselhus lite mer konkuranskraftiga i våra ögon
Jag vet inte om det är någon tidigare som informerat om detta, men det kan ju vara intressant för andra som kanske tittar på just Solvik 618.
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Men så naiv är du väl ändå inte...det är redan inbakat i priset....det finns aldrig någon som skänker bort något! Kul att du är nöjd i alla fall!Lowzie skrev:
Vi fick ju vårt pris i början av december och då fanns inte solvik de luxe överhuvudtaget.
Priset har inte ändrats det minsta, så för oss var det en mycket trevlig överraskning eftersom vi redan har fått ett pris
. Självklart vet jag att det i slutändan inte är gratis, men hade inte den här kampanjen kommit så hade vi ju fått betala för alla dessa saker!
1.060.000:- för själva hussatsen är priset som vi har fått.
Priset har inte ändrats det minsta, så för oss var det en mycket trevlig överraskning eftersom vi redan har fått ett pris
1.060.000:- för själva hussatsen är priset som vi har fått.
Klicka här för att svara