Hej!
Har precis kommit i gång med min Vera Lite. Har kopplat in en Aeon Micro Smart Energy Illuminator G2 till taklampan i badrumet men kan inte få den att dimma? Har nolla inkopplad i dimmern. Lampan lyser med full styrka tills jag kommer till 0% sen slås den av. Det är en vanlig glödlampa 60w. Har en återfjädrande strömbrytare, ändrat dimmern till återfjädrande läge genom att hålla in den lilla knappen 6s. Vad har jag missat? Tycker även den är lite seg när man slår av den tar 1-2s men när man slår på den då startar den direkt.