2 288 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
AEG BS 12 X på Clas O. 999:-
Var inne på CO idag för lite samlade småköp och sprang på denna skruvdragare http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=148399923 till det facila priset av 999:-
Bara att slå till, visst 10mm chuck (byts mot en av dom 13mm som ligger och skräpar på jobbet) och Ni-Mh (dock 3.0ah 2st.) men som hemmamaskin kommer den göra jobbet galant. (i jobbet är det dock tyngre maskiner som gäller)
Torde väl vara ett av dom bättre köpen i klassen just nu!
eller har vi bättre alternativ?
Bara att slå till, visst 10mm chuck (byts mot en av dom 13mm som ligger och skräpar på jobbet) och Ni-Mh (dock 3.0ah 2st.) men som hemmamaskin kommer den göra jobbet galant. (i jobbet är det dock tyngre maskiner som gäller)
Torde väl vara ett av dom bättre köpen i klassen just nu!
eller har vi bättre alternativ?
Klicka här för att svara