Är det någon som har Ädel-köket i vitt från IKEA? Skulle vara kul att se nån bild på hur det ser ut i verkligenheten!
 
Snigel skrev:
Är det någon som har Ädel-köket i vitt från IKEA? Skulle vara kul att se nån bild på hur det ser ut i verkligenheten!
Observera att snigel vill se hur det ser ut i verkligheten inte efter att det är nystädat ;D
 
Hahaha.....den var kul!
Jag vill VISST se när det är nystädat, för det är så det kommer att se ut hos oss hela tiden! Ljuuuuuug...
 
vi har ädel vit kök, men vitvaror och ek bänkskiva.. allt från ikea

har inga bilder för tillfället men kan ladda upp några under morgondagen om jag hinner.

Annars så är vi jätte nöjda med både vitvaror och skåpen
 
F
mrzigzag skrev:
vi har ädel vit kök, men vitvaror och ek bänkskiva.. allt från ikea

har inga bilder för tillfället men kan ladda upp några under morgondagen om jag hinner.

Annars så är vi jätte nöjda med både vitvaror och skåpen

Ser fram emot dom bilderna, exakt den kombinationen är vi väldigt nära att bestämma oss för :)
 
F
Studsar upp tråden lite ;)

Nån annan som har bilder på ovanstående kombination?
 
Jag har Ädel Vit i mitt kök. Istället för ek har jag visserligen en bänkskiva i mahogany. Tycker att kombinationen vitt och mörkrött är rätt så snygg! Bifogar länk till min bildsida om köket.

http://www.npet.nu/npetskok/

// WM
 
Wintermute: Snyggt som tusan!!! Nu blir jag glad över att vi bestämt oss för Ädel vit. Jag vill också ha spottar under skåpen, men vet inte hur jag ska få till det dock...är det pillrigt? Min man vill ha lysrör men det kan han glömma! ;D
 
Tack Snigel!

Spottarna var väldigt pilliga. Det gäller att tänka till INNAN man sätter igång med något sådant här.

Har kompletterat min sida med en bild på hur skivan med spottarna såg ut innan den fästes under väggskåpen. Kanske kan ge lite tips om hur man kan gå till väga.

// WM
 
Snigel skrev:
Jag vill också ha spottar under skåpen, men vet inte hur jag ska få till det dock...är det pillrigt?
Dubbel botten.........
 
pappskallen skrev:
Dubbel botten.........
Fungerar det också. Men problemet med den tekniken är ju att man då undertill ser skarvarna mellan skåpen samt (iaf med IKEA) skallarna på de excenterlås som håller ihop skåpen. Inte så snyggt enligt min smak.

Nu kommer IKEA, enligt en initerad källa, snart med någon lösning för att fälla in spottar i skåpsbotten... Vet inte vad den består av dock.

// WM
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.