2 989 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
Ädel vitt
mrzigzag skrev:
Ser fram emot dom bilderna, exakt den kombinationen är vi väldigt nära att bestämma oss för
Jag har Ädel Vit i mitt kök. Istället för ek har jag visserligen en bänkskiva i mahogany. Tycker att kombinationen vitt och mörkrött är rätt så snygg! Bifogar länk till min bildsida om köket.
http://www.npet.nu/npetskok/
// WM
http://www.npet.nu/npetskok/
// WM
Wintermute: Snyggt som tusan!!! Nu blir jag glad över att vi bestämt oss för Ädel vit. Jag vill också ha spottar under skåpen, men vet inte hur jag ska få till det dock...är det pillrigt? Min man vill ha lysrör men det kan han glömma! ;D
Tack Snigel!
Spottarna var väldigt pilliga. Det gäller att tänka till INNAN man sätter igång med något sådant här.
Har kompletterat min sida med en bild på hur skivan med spottarna såg ut innan den fästes under väggskåpen. Kanske kan ge lite tips om hur man kan gå till väga.
// WM
Spottarna var väldigt pilliga. Det gäller att tänka till INNAN man sätter igång med något sådant här.
Har kompletterat min sida med en bild på hur skivan med spottarna såg ut innan den fästes under väggskåpen. Kanske kan ge lite tips om hur man kan gå till väga.
// WM
Fungerar det också. Men problemet med den tekniken är ju att man då undertill ser skarvarna mellan skåpen samt (iaf med IKEA) skallarna på de excenterlås som håller ihop skåpen. Inte så snyggt enligt min smak.pappskallen skrev:
Nu kommer IKEA, enligt en initerad källa, snart med någon lösning för att fälla in spottar i skåpsbotten... Vet inte vad den består av dock.
// WM
Klicka här för att svara