3 348 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Ädel från IKEA
Har nästan bestämt mig för att köpa köket Ädel från IKEA och undrar om någon av er köpt det och om ni blev nöjda. Någon kanske tom hade en bild till mig. :
Vi håller precis på att sätta in Ädel Vit i huset! 
Min man har i skrivande stund just satt ihop alla stommar. Det var ett virrvarr med delar men tydligen stämmer det mesta. Tyvärr var två stycken skåp transportskadade, så det blir till att åka och byta imorgon.
Vilket Ädel har Ni valt?
Mvh,
Byggmyran
Min man har i skrivande stund just satt ihop alla stommar. Det var ett virrvarr med delar men tydligen stämmer det mesta. Tyvärr var två stycken skåp transportskadade, så det blir till att åka och byta imorgon.
Vilket Ädel har Ni valt?
Mvh,
Byggmyran
Hade Ädel björk i förra lägenheten. I lägenheten innan Nexus björk. Tyvärr tyckte vi att luckorna skramlade då fyllningen är väldigt tunn. Dock var det snyggt och höll bra i fem år.
Se bilder från gammalt inlägg.
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=kokobad;action=display;num=1094495485
Det är de tre bilderna som är från vårt gamla kök.
Se bilder från gammalt inlägg.
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=kokobad;action=display;num=1094495485
Det är de tre bilderna som är från vårt gamla kök.
Kanonfint!!! Vi var inne på vit men blev lite sugen på björk nu... :
Jag har ett kök i ädel björk som jag satte upp i somras. Vädigt snyggt, men jag fick lov att byta två luckor där spegelns färg var aldeles för ljus för att passa mod den andra björken. IKEA verkar ha en generös returpolicy, så det var inga problem alls. Tur att man bor nära IKEA bara. För övrigt har dom bra kvalitet, men på ett par lyckor har spegeln börjat skramla, troligtvis då trät torkat. Detta löste jag genom att droppa några droppar snabblim från insidan ner mellan spegel och ram, blir en helt annan känsla när luckorna är tysta.
Produkter som diskuteras: "snabblim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden