Medlem
· Västra Götaland
· 1 710 inlägg
Detta ad-lås säljes av Granngården. Jag skall ha det till en vänsterhängd dörr (står på utsidan och gångjärnen är på vänster sida).
Låset på bilden kallas "höger", om jag istället väljer vänster så blir det så att säga tvärtom.
Med risk för att göra bort mig totalt här, men visst fasen är det låset på bilden jag bör ha till en vänsterhängd dörr?
Om de nu inte förväxlat bilderna på de olika varianterna på hemsidan så kommer jag köpa detta högerlås till min vänsterhängda dörr...
Låset på bilden kallas "höger", om jag istället väljer vänster så blir det så att säga tvärtom.
Med risk för att göra bort mig totalt här, men visst fasen är det låset på bilden jag bör ha till en vänsterhängd dörr?
Om de nu inte förväxlat bilderna på de olika varianterna på hemsidan så kommer jag köpa detta högerlås till min vänsterhängda dörr...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 1 710 inlägg
Precis. 15 min med deras kundtjänst hjälpte inte. Men hon skulle kolla med "en expert"
Väntar nu på samtal från dem i detta komplicerade ärende... 
Kan det vara så att dom vänt låset up och ner på bilden?
Det här tycker jag ser ut som samma lås, men då vänt åt andra hållet:
http://www.bauhaus.se/ad-las-junior-hoger-100x66mm.html
Enligt text är bilden på ett vänsterlås, vilket i så fall gör låset på din bild till ett högerlås om man vänder på det....
Det här tycker jag ser ut som samma lås, men då vänt åt andra hållet:
http://www.bauhaus.se/ad-las-junior-hoger-100x66mm.html
Enligt text är bilden på ett vänsterlås, vilket i så fall gör låset på din bild till ett högerlås om man vänder på det....
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 1 710 inlägg
De har erkänt att bilderna är förväxlade nu, har ägnat några timmar idag åt detta...
Men nu är låset beställt, tänkte ta det på nätet för att tjäna lite tid!
Medlem
· Västra Götaland
· 1 710 inlägg
Hehe.perkaby skrev:
Åtminstone 50 % chans att jag får rätt modell med Posten imorgon....
Fick tillverkarens artikelnr och Granngårdens körde sitt nr mot detta innan jag beställde.
Lägger upp bild när jag fått hem låset.
Klicka här för att svara