Hej
Jag har byt armaturer mot led med detta drivdon och när jag tänder så går ej i neddammar bar full jus är det drivdon som går inte i hopp eller något annat fel tack sam för hjälp E.nr till armaturen Ahlsell 7028000 bifogar bilder.
Jag har byt armaturer mot led med detta drivdon och när jag tänder så går ej i neddammar bar full jus är det drivdon som går inte i hopp eller något annat fel tack sam för hjälp E.nr till armaturen Ahlsell 7028000 bifogar bilder.
Moderator
· Stockholm
· 57 810 inlägg
Du har bilder på tre seprata prylar plus att du skriver att du har en viss armatur.
Drivdonet på första bilden, är det ett don som följer med armaturen?
Om inte, har du konfigurerat den för rätt strömstyrka?
Hur kommer de andra två prylarna in i bilden, hur tänker du dimma det drivdonet?
Drivdonet på första bilden, är det ett don som följer med armaturen?
Om inte, har du konfigurerat den för rätt strömstyrka?
Hur kommer de andra två prylarna in i bilden, hur tänker du dimma det drivdonet?
Drivdonet tycks styrbara via Dali-protokoll eller extern tryckknapp. Tror inte du får ihop en lösning med de visade grejorna.
Hur är det tänkt att fungera? Ska belysningen tändas vid ljud i lokalen?
NV2T-DSI tycks vara en rätt gammal produkt, inget talar för att den har Dali-gränssnitt.
Hur är det tänkt att fungera? Ska belysningen tändas vid ljud i lokalen?
NV2T-DSI tycks vara en rätt gammal produkt, inget talar för att den har Dali-gränssnitt.
den går ner i jus styrka så länge finns inte någon ,så fort kommer nån in i korridoren så går upp i styrkan som styrs av en detectorn som finns i korridornE etompau skrev:
Moderator
· Stockholm
· 57 810 inlägg
Men hur har du kopplat ihop det här?
Drivdonet kan styras via DALI från andra enheter, eller genom push dimning (återfjädrande strömbrytare). Är det DALI protokoll mellan enheterna?
Drivdonet kan styras via DALI från andra enheter, eller genom push dimning (återfjädrande strömbrytare). Är det DALI protokoll mellan enheterna?
Klicka här för att svara



