Hej
Precis som ämnet låter så är jag intresserad av att koppla upp mina 2 ack-tankar till ett form av smarthemlösning.
Tänkte fråga om forumet vet en temperaturgivare jag kan använda.
Passar bra att byta ut de instickstemperaturgivare jag har idag då en av dessa är sönder.
Jag använder Athom homey idag så z-wave och zigbee är inte några problem, behöver jag komplettera med annat så löser jag det, primära frågan är nu mer vilken givare jag kan använda.
mvh
David