1 862 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Acetec sorptionsavfuktare
Hej
Har en sorptionsavfuktare Acetec Evo Dry 18 P under huset(krypgrund). Ni som har sorptionsavfuktare vad har ni för inställning på fuktnivå, kör ni på hög eller låg nivå etc?
Är nybörjare på den som så hade varit intressant att höra vad som kan vara rimligt att ställa den på, just nu står den på fuktnivå 60%.
Tack på förhand
Har en sorptionsavfuktare Acetec Evo Dry 18 P under huset(krypgrund). Ni som har sorptionsavfuktare vad har ni för inställning på fuktnivå, kör ni på hög eller låg nivå etc?
Är nybörjare på den som så hade varit intressant att höra vad som kan vara rimligt att ställa den på, just nu står den på fuktnivå 60%.
Tack på förhand
Produkter som diskuteras: "sorptionsavfuktare"
Adsorptionsavfuktare
En adsorptionsavfuktare fungerar så att den suger in fuktig luft och leder den genom en roterande rotor med ett fuktadsorberande material (t.ex. kiselgel). När luften passerar binds fukten till materialets yta. En separat luftström värmer sedan
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden