Hej,
vi har ett hus med torpargrund byggt 1912. Vi har sedan 6 år tillbaka haft plastad mark under huset och en Corroventa 300TT installerad efter hussvampsangrepp. Allt funkade bra tills hela byn blev översvämmad i höstas och då gick avfuktaren åt skogen.
Eftersom vi tyckte att Corroventan drog lite väl mycket el kikar vi nu på andra alternativ. Vi funderar på att välja en Acetec PD-150. Någon som har en Acetec och haft den ett tag? Funkar den bra? Verkar den vara hållbar i längden?