Hej,
Varför gör min diskmaskin beko såhär, se film. @returen

Redigerat:
Har du inte en ASKO? Abeko tillverkar knappast diskmaskiner

F fribygg skrev:
Har du inte en ASKO? Abeko tillverkar knappast diskmaskin
F fribygg skrev:
Har du inte en ASKO? Abeko tillverkar knappast diskmaskine
F fribygg skrev:
Har du inte en ASKO? Abeko tillverkar knappast diskmaskiner
Duktig du är.
Beko menar jag

J johoda skrev:
Duktig du är.
Beko menar jag
Fråga @returen varför din Beko bär sig åt som den gör.
Jag själv håller mig helst till kvalitetsmaskiner då jag inte är intresserad av slit och släng.

• Gilla
returen
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag själv håller mig helst till kvalitetsmaskiner då jag inte är intresserad av slit och släng.
Mycket bra svar, detta hjälpte mig jättemycket🙏

J johoda skrev:
Mycket bra svar, detta hjälpte mig jättemycket🙏
Eller så försöker du vara lite positiv att någon överhuvudtaget bryr sej trots att du inte ens kan skriva rätt varumärke i rubriken.

Jag vet inte varför din Beko maskin krånglar, "returen" vet nog men kanske inte vill befatta sig med det märket om kvaliten är för låg, reservdelarna för dyra eller svåråtkomliga.

F fribygg skrev:
Eller så försöker du vara lite positiv att någon överhuvudtaget bryr sej trots att du inte ens kan skriva rätt varumärke i rubriken.

Jag vet inte varför din Beko maskin krånglar, "returen" vet nog men kanske inte vill befatta sig med det märket om kvaliten är för låg, reservdelarna för dyra eller svåråtkomliga.
TS har tråkig attityd
annars hade jag sagt att den här skiten från arcelik har bara folk som stöder erdogan
Tillverkarens modeller har alla fel som inga andra har + några till
det kan vara flödessensorfel men de brukar aldrig gå utan då är det kretskort och de går sönder

returen returen skrev:
TS har tråkig attityd
annars hade jag sagt att den här skiten från arcelik har bara folk som stöder erdogan
Tillverkarens modeller har alla fel som inga andra har + några till
det kan vara flödessensorfel men de brukar aldrig gå utan då är det kretskort och de går sönder
Tack för att du gjorde mig uppmärksam på detta, då köper vi ny imorgon. Vad kan du rekommendera för diskmaskin?

J johoda skrev:
Tack för att du gjorde mig uppmärksam på detta, då köper vi ny imorgon. Vad kan du rekommendera för diskmaskin?
bosch serie 8
siemens IQ700

eller budgetmodellerna i
serie 6
resp
IQ500

F fribygg skrev:
Kommer det hjälpa TS vilket land den är tillverkad i och vilket dåligt jobb dessa arbetare i det landet gör?

• Haha
returen
  • Laddar…
D DFYD123 skrev:
Kommer det hjälpa TS vilket land den är tillverkad i och vilket dåligt jobb dessa arbetare i det landet gör?
Självklart!!!
Fast arbetarna gör nog det bästa de får/kan

D DFYD123 skrev:
Har jag påstått något sånt menar du?

F fribygg skrev:
Har jag påstått något sånt menar du?
en del måste bara tjafsa för att få likes och inlägg

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.