Hej

Det nya huset Tylösand från A-hus verkar va nån slags minivariant av Edsviken. Tycker det verkar vara spännande. Är det någon som har en kommentar ang. huset, planlösningen och a-hus i allmänhet.

Gärna tips om liknande hus.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.