Någon som byggt A-hus i Östergötland?
Erfarenheter?
 
Micke011 har byggt. Fråga honom via ett privat mess,
 
Vi har. Fråga gärna.
 
Vi har byggt ett A-Hus "special" utanför Linköping.

Bosse Jarsmo.
 
Hej!
Vi ska bygga ett A-hus ”Special”, undrar om det är samma hus som ni byggde?
Skulle vara mycket tacksam om du kunde skicka lite mer info…vad är exakt för hus som ni byggde, har du möjlighet att skicka några bilder eller ritningar…och slutligen…är du nöjd med samarbete med A-hus!!!
Tack i förhand.. :D
 
Fun!!!
Läs av dina privata medelande..... :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.