3 034 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
A-hus i Östergötland
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Micke011 har byggt. Fråga honom via ett privat mess,
Vi har. Fråga gärna.
Hej!
Vi ska bygga ett A-hus Special, undrar om det är samma hus som ni byggde?
Skulle vara mycket tacksam om du kunde skicka lite mer info vad är exakt för hus som ni byggde, har du möjlighet att skicka några bilder eller ritningar och slutligen är du nöjd med samarbete med A-hus!!!
Tack i förhand..
Vi ska bygga ett A-hus Special, undrar om det är samma hus som ni byggde?
Skulle vara mycket tacksam om du kunde skicka lite mer info vad är exakt för hus som ni byggde, har du möjlighet att skicka några bilder eller ritningar och slutligen är du nöjd med samarbete med A-hus!!!
Tack i förhand..
Klicka här för att svara