Lite dum fråga kanske, men måste ju fråga...
Vi har ett badrum med plastgolv och väv på väggarna och vi duschar i en duschkabins balja som står i hörnet med draperi. Detta innebär att väggarna blir blöta när man duschar, men är det nån fara map tätskikt osv att det hamnar vatten på det 1-2 ggr dagligen?
Plastgolvet då? Gör det något om det ligger kvar vatten en tid efter dusch? Fallet mot brunnen är inte det bästa tyvärr...
Badrummet skall renoveras om nåt år...