5 010 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
70cm spis med dubbla ugnar
Vi valde Husqvarna 70-spis med en ugn. Då har vi utrymme underst för plåtar och långpanna.Vår spis har timer och temperaturmätare för instick i mat.Fungera braK Knorren skrev:De är hyfsat mycket same same men om dubbla ugnar och bredden 700mm så blir utbudet istället smalt (obs endast för 900mm höjd). Själv hade gjort allt i min makt för att göra hålet 90cm för att kunna kolla på roligare prylar OM dubbla ugnar är ett måste. Annars hade jag kollat på något sådant här [länk] och sedan köp vilken 600mm spis jag vill.
Hej;M magnu skrev:
Fann ni någon 70cm spis med dubbla ugnar? Jag har en som jag vill laga: saknar kablage och kontaktstycke baktill, som mössen tuggat sönder. Kan inte tänka mig att byta spis. Det är en Husqvarna/Electrolux PNC 9479500-20, MOD QSG7240X. Är det någon som kan avvara dessa reservdelar?
Husqvarna/Electrolux
Ta foton på baksidan och lägg in, hur det ser ut med skadorna. Annars inget bra svar, vad som kan göras.E EBondeH skrev:Hej;
Fann ni någon 70cm spis med dubbla ugnar? Jag har en som jag vill laga: saknar kablage och kontaktstycke baktill, som mössen tuggat sönder. Kan inte tänka mig att byta spis. Det är en Husqvarna/Electrolux PNC 9479500-20, MOD QSG7240X. Är det någon som kan avvara dessa reservdelar?
Husqvarna/Electrolux
Hej
Här kommer lite bilder på skadorna. Och typ/serienummer.
Tack för tipset!
Här kommer lite bilder på skadorna. Och typ/serienummer.
Tack för tipset!
Lite brända kontakter och ledningar går ju att byta ut, ingen månresa precic. Sen om det är relän som är brända, går även dom att löda/byta. I övrigt så går det inte att säga något om tillståndet på delarna.E EBondeH skrev:
Klicka här för att svara