2 311 läst ·
122 svar
2k läst
122 svar
Quiz: Pular du olagligt med elen?
Sida 1 av 9
På konsumentens sida
· 3 619 inlägg
Quiz: Pular du olagligt med elen? https://www.byggahus.se/quiz/459-pular-du-olagligt-med-elen
Det här quizet har granskats och godkänts av @Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Det här quizet har granskats och godkänts av @Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (62%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer (95%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 44 andra personer (63%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer (96%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 97 andra personer (64%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer (64%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Vet inte hur kunskap om antal olyckor 2025 är relevant för enskilds kompetensnivå men jag trodde faktiskt det var fler som råkade ut för olyckor
Vet inte hur kunskap om antal olyckor 2025 är relevant för enskilds kompetensnivå men jag trodde faktiskt det var fler som råkade ut för olyckor
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer (92%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 206 andra personer (92%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Full pott igen 🌩️
Full pott igen 🌩️
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 292 andra personer (93%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
Jag anar en viss selektionsbias i den här enkätundersökningen...
Jag anar en viss selektionsbias i den här enkätundersökningen...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 322 andra personer (92%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?"
⚡⚡⚡
⚡⚡⚡