971 läst ·
83 svar
971 läst
83 svar
Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 617 inlägg
Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar? https://www.byggahus.se/quiz/456-vad-kan-du-om-luftvarmepumpar
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (12%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer (20%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer (42%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 508 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 508 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer (81%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Enda svåra frågan var ju frågan som handlar om en persons åsikt, konstig sak att ha i en quiz ^^
Enda svåra frågan var ju frågan som handlar om en persons åsikt, konstig sak att ha i en quiz ^^
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer (82%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?" 😊
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer (80%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Åkte dit på vad "värmeexperten" tyckte var viktigast vid val av pump. Ganska mycket för att jag inte håller med
Ljud-föroreningar ska man tänka mer på än vad vi i allmänhet gör.
Åkte dit på vad "värmeexperten" tyckte var viktigast vid val av pump. Ganska mycket för att jag inte håller med
Ljud-föroreningar ska man tänka mer på än vad vi i allmänhet gör.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 194 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 194 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 133 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 133 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 112 andra personer (42%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"