S
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer (9%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Cheesen
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer (94%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

O
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer (34%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Z
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (62%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 190 andra personer (80%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Magnus E K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (80%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Ha ha, läste "magnetisk" på sista och bara chansade. Men hade nog ändå bommat den.

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (1%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 195 andra personer (80%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 247 andra personer (95%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 170 andra personer (59%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer (32%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer (32%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 217 andra personer (58%) som har gjort quizet "Koll på geologi"

Karrock
Måste nog invända mot att "berg" skulle vara en jordart. Det markeras på jordartskartan när jord saknas.

• Gilla
P-plats
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.