671 läst ·
45 svar
671 läst
45 svar
Quiz: Koll på geologi
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 622 inlägg
Quiz: Koll på geologi https://www.byggahus.se/quiz/447-koll-pa-geologi
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer (9%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer (94%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer (34%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (62%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 612 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 612 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (80%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Ha ha, läste "magnetisk" på sista och bara chansade. Men hade nog ändå bommat den.
Ha ha, läste "magnetisk" på sista och bara chansade. Men hade nog ändå bommat den.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 247 andra personer (95%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 170 andra personer (59%) som har gjort quizet "Koll på geologi"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer (32%) som har gjort quizet "Koll på geologi"