På konsumentens sida
· 3 619 inlägg
Quiz: Kan du rörmokarens slanguttryck? https://www.byggahus.se/quiz/445-kan-du-rormokarens-slanguttryck
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (70%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (27%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 348 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 361 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 396 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 417 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"
Antingen har mer vatten än jag anar runnit under broarna sedan jag var i rörsvängen. För det var inte mycket jag kände igen.
Men mer trolig är det Stockholmsslang.😀
En "Haj" var i Göteborg en sådan här skifrnyckel och ingen polygrip.
Antingen har mer vatten än jag anar runnit under broarna sedan jag var i rörsvängen. För det var inte mycket jag kände igen.
Men mer trolig är det Stockholmsslang.😀
En "Haj" var i Göteborg en sådan här skifrnyckel och ingen polygrip.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 319 andra personer (59%) som har gjort quizet "Kan du rörmokarens slanguttryck?"