1 774 läst ·
62 svar
2k läst
62 svar
Quiz: Vad kan du om snö?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 617 inlägg
Quiz: Vad kan du om snö? https://www.byggahus.se/quiz/435-vad-kan-du-om-sno
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (10%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 189 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 189 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer (80%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Född i lapphe...et så ngt borda man veta om snö 😊
Född i lapphe...et så ngt borda man veta om snö 😊
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 636 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (6%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Tur jag inte får snö ofta.
Tur jag inte får snö ofta.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (52%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer (20%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (22%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 291 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer (25%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 599 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 599 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer (24%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Någon har blandat ihop vikt och densitet.
Någon har blandat ihop vikt och densitet.