Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (25%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (10%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Tomture61
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer (80%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"
Född i lapphe...et så ngt borda man veta om snö 😊

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (6%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Tur jag inte får snö ofta.

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (52%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer (20%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer (21%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer (53%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (22%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer (20%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 291 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

J
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer (25%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Fråga 7, jag ha sett folk som blåser av snön med lövblås, genererar solcellerna såpass med el på vintern att det är värt besväret?

Magnus E K
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer (24%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Någon har blandat ihop vikt och densitet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.