ClasseClas
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Full pott men jag får erkänna det blev ett par gissningar.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (16%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
1 slarvfel.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer (17%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
F n va bra ja e

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (43%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Tihi ^^

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

• Gilla
Fideliox
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.