På konsumentens sida
· 3 617 inlägg
Quiz: Kan du såga snett? https://www.byggahus.se/quiz/419-kan-du-saga-snett
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Full pott men jag får erkänna det blev ett par gissningar.
Full pott men jag får erkänna det blev ett par gissningar.
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (16%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
1 slarvfel.
1 slarvfel.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer (17%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer (45%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
F n va bra ja e
F n va bra ja e
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer (43%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Tihi ^^
Tihi ^^
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"