På konsumentens sida
· 3 617 inlägg
Quiz: Är du proffs på gräsmatta? https://www.byggahus.se/quiz/418-ar-du-proffs-pa-grasmatta
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 637 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Så jag borde alltså veta precis vad jag gör för fel med vår 😅
Så jag borde alltså veta precis vad jag gör för fel med vår 😅
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (60%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (86%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (9%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 133 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 133 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Med mina kunskaper borde vår gräsmatta se bättre ut 🙄
Med mina kunskaper borde vår gräsmatta se bättre ut 🙄
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (11%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer (96%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 38 andra personer (11%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 262 andra personer (75%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Administrator
· Skåne
· 6 807 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 174 andra personer (49%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Där satt den. Nästan alla rätt.
Där satt den. Nästan alla rätt.
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer (10%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Inget under - med en bergig skogstomt 🙄
Inget under - med en bergig skogstomt 🙄