Jag ska renovera köket och måste flytta avloppet. Vi vill ha diskmaskinen i skåpet bredvid diskhon men tyvärr så behöver jag komma med avlopp från det hållet. Hade tänk dra ett 50mm rör första biten förbi bakom diskmaskinen om det är möjligt. Är det någon som gjort så? Det går ut två slangar från diskmaskinen i intjacket bakom maskinen blir tight men det kan gå. Det hade underlättat livet om någon vet att det går, så slipper jag antingen flytta ut bänkskåpen alt riva upp golvet vilket är jobbigt då bjälklaget ligger på fel håll så att säga.