3 224 läst ·
41 svar
3k läst
41 svar
Quiz: Vad kan du om husets energiförbrukning?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 627 inlägg
Quiz: Vad kan du om husets energiförbrukning? https://www.byggahus.se/quiz/339-vad-kan-du-om-husets-energiforbrukning
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Medlem
· Sverige
· 5 689 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Ändå rätt nöjd - lärde mig något.
Ändå rätt nöjd - lärde mig något.
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Hmm, kanske inte ska jobba på energibolag. 😳
Borde nog fått ett par till med 10s huvudräkning men statistik är bra tråkigt.
Torktumlare undrar jag ju om dom menar vår gamla 3-fas eller den nya med värmepump
Hmm, kanske inte ska jobba på energibolag. 😳
Borde nog fått ett par till med 10s huvudräkning men statistik är bra tråkigt.
Torktumlare undrar jag ju om dom menar vår gamla 3-fas eller den nya med värmepump
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 226 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Heheee
Heheee
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 230 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Har råd med räkningarna utan att frysa, så nått har väl gått in...
Har råd med räkningarna utan att frysa, så nått har väl gått in...
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 174 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 309 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 322 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om husets energiförbrukning?"
Statistik är svårt.
Statistik är svårt.