Köpte lite för några meter för mycket slang när jag fixade i verkstan då jag fick ett bra pris... Nu sitter jag här med ~5 meter helt ny 160 mm Protape PUR 301 AS-slang över. Vet inte mycket om den, förutom att den hemsk att försöka skära, har spiralstålfjäder och är antistatisk.

Säljes till hyggligt pris om någon har behovet.

Prisidé: 300 riksdaler+frakt?

Flexibel vit ventilationskanal i plast med etikett som visar produktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var?

Frustrator Frustrator skrev:
Var?
Bollnäs, Hälsingland. Men går ju att packa ner i en låda och skicka om det är så...

Bara glad om det kommer till användning...

Limpdjuret Limpdjuret skrev:
Köpte lite för några meter för mycket slang när jag fixade i verkstan då jag fick ett bra pris... Nu sitter jag här med ~5 meter helt ny 160 mm Protape PUR 301 AS-slang över. Vet inte mycket om den, förutom att den hemsk att försöka skära, har spiralstålfjäder och är antistatisk.

Säljes till hyggligt pris om någon har behovet.

Prisidé: 300 riksdaler+frakt?

[bild]
Vart köpte du för att få bra pris, tycker den är väldigt dyr nu när jag kollar på att köpa

D Dawojj skrev:
Vart köpte du för att få bra pris, tycker den är väldigt dyr nu när jag kollar på att köpa
Minns ej vid detta laget, men köpte allt från en firma från Tyskland... Frakten var inte gratis, men det då det blev rätt många meter slang så jämnade det ut sig. :)

Tror jag gav 75 kr / metern för denna när det begav sig.

EDIT: Kollade, den köptes av schlauch24, det är en Protape PUR 301 AS. Kostar dock numera närmare 250 Kr / metern hos dem.

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.