3 763 läst · 70 svar
4k läst
70 svar
Quiz: Vad kan du om laddboxar?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 2 939 inlägg
Quiz: Vad kan du om laddboxar? https://www.byggahus.se/quiz/312-vad-kan-du-om-laddboxar
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Ganska nöjd, men borde ha satt alla.
Ganska nöjd, men borde ha satt alla.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
wow! Första gången jag slipper skämmas i ett quizz…
wow! Första gången jag slipper skämmas i ett quizz…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Det är ju bra om man läser frågorna ordentligt också, 1 fas på en 11kW-laddare ger inte 11kW...
Det är ju bra om man läser frågorna ordentligt också, 1 fas på en 11kW-laddare ger inte 11kW...
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"

Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 150 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 150 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 260 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 246 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Tar dom 8-9k för installationen av zaptec. Arbetstid är dyrt...
Tar dom 8-9k för installationen av zaptec. Arbetstid är dyrt...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 336 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 415 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om laddboxar?"