5 629 läst ·
72 svar
6k läst
72 svar
Quiz: Kan du dränera?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 622 inlägg
Quiz: Kan du dränera? https://www.byggahus.se/quiz/265-kan-du-dranera
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Medlem
· Stockholm
· 825 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 251 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Score!
Score!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 231 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"