Hej

Någon som har något tips på telefon som kan hantera 3-4 linjer samtidigt.

Typ en lättare version av växeltelefon för villa...?

doro hade en för 5-10 år sedan, men denna har utgått....

/Richard
 
Får man fråga vad det ska användas till? Är det för privat bruk skulle jag nog satsa på IP, borde bli ganska dyrt med alla abb annars
 
IP-telefon kanske? Siemens har enkla centralenheter som klarar upp till 4 linjer in. Kör en själv på kontoret med ett huvudnummer och två direktval.
 
Skall du ha en enkel lösning så går det att köpa begagnade Argus X5 för rätt så små pengar på Blocket.

3 linjer in, fem anslutna telefoner.
 
Problemet är att kåken är på 4 våningar, stenhus, samt dom har en doro telefon nu. fax, privata nummer, 2 företagsnummer.

Ska försöka tala dom till rätta....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.