Hej. Jag har köpt färdig slang med dubbla nätverkskablar och antenn kabel i.

Jag antar att det är bäst att ha två st dosor ihopsatta med en dubbelram så man inte klämmer in allt i samma dosa för att jag såg att elko hade en sådan dosa men det är väl inget som gör något om man har dubbla dosor?
 
Sätt två dosor, ska man ha dubbla data samma antenn i samma dosa så blir det lite knöligt och lätt att det blir nått fel.
 
  • Gilla
Toddep
  • Laddar…
E elmont skrev:
Sätt två dosor, ska man ha dubbla data samma antenn i samma dosa så blir det lite knöligt och lätt att det blir nått fel.
Tack då blir det 2 dosor. Jag hittade förresten ingen allt i ett uttag ifrån schneider så va kanske bara elko som har detta?
 
Det finns flera fabrikat, men eftersom jag tycker att dom är "dåliga" behöver vi inte skriva om dom.
 
  • Gilla
Müssli och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.